top of page

הכנו במיוחד עבורך מאמרים במגוון רחב של נושאים מעניינים וחשובים מהעולם שלנו.

אם משהו לא מובן או שנשארו לך שאלות- אנחנו במרחק שיחת טלפון אחת.

הבלוג שלנו - תוכן, מידע ומאמרים

ביטוח בריאות לילדים

עודכן: 8 בנוב׳ 2020


מבוטחים יקרים , בימים רבי מחלוקות ישנם דברים שנשארים כקונצנזוס ,אחד המרכזיים הוא ההסכמה כי הדבר הכי חשוב לנו בחיים זה הילדים שלנו.

אנו עושים בשבילם כמעט הכל על מנת לדאוג להשכלתם לעתיד המקצועי והכלכלי שלהם ,אך האם אנו עושים מספיק על מנת לדאוג לבריאותם ?

רובה של האוכלוסייה, מסתפק בשני הרבדים בלבד הרובד הראשון, שהוא הביטוח הבסיסי ונקרא גם הביטוח הממלכתי, הרובד השני שב"ן, שירות ביטוח נוסף הניתן על ידי קופות החולים תמורת תוספת תשלום כמו מכבי זהב או כללית מושלם.

אין ספק כי הרובד השני מספק שירותי בריאות עבור היקרים לנו מכל ,אך האם הוא מספק את כל השירותים

התשובה לכך היא לא תמיד

לדוגמא: פיצוי כספי בגין גילוי מחלה קשה או לחלופין בדיקות אבחנתיות מסוימות כגון: MRI, CT PET-CT אומנם ניתנות במסגרת הרובד הראשון אך התורים הארוכים פוגעים בזמינותן וביעילותן.

אך בואו נראה סינריו שונה, בדיקת שמיעה לילדים נשמע פשוט , כידוע שמיעה תקינה קריטית לפיתוח כישורי תקשורת ושפה של התינוק והילד הצעיר ולכן חשוב להיות ערים לכל חשד לירידת שמיעה. ליקוי בשמיעה עשוי להשפיע על מספר תחומי התפתחות תקשורתית. כך שללא צל של ספק אנו למדים כי הצורך בהתייחסות קלינית נפרדת לבדיקת שמיעה לילדים קטנים, פעוטות ותינוקות, עולה בעיקר מתוך הקושי לקבל מהם משוב ברור על שמיעת צליל. ברור כי לעומת בוגר תינוק בן מספר חודשים אינו מסוגל להרים יד בכל פעם ששומע צליל, וודאי שלא לחזור על מילים מטרתה של בדיקת שמיעה ההתנהגותית בגיל הינקות הינה לקבל מידע כללי על יכולות השמיעה של הילד.

וכמה זמן תמתינו ללא ביטוח פרטי לילד במידה ואתם תושבי מחוז דרום



מה ביטוח בריאות לילדים מציע

ביטוח בריאות לילדים מבחינת הטיפולים שהוא מכסה לא שונה בהרבה מהביטוחים המוצעים למבוגרים. שינויים שכן קיימים הם לעתים הרחבות למחלות שאופייניות יותר לילדים.

אלו הטיפולים המוצעים לרוב:

  • טיפולים רפואיים מיוחדים בחו"ל

  • כיסוי לטיפולים מחליפי ניתוח אם קיימים טיפולים רלבנטיים.

  • אבחנה מהירה

  • ייעוץ רפואי מיוחד או ליווי של רופא אישי

  • כיסוי למגוון טיפולים ושירותים ברפואה מונעת, איכות חיים, ביקורי בית וכדומה.

  • מימון ניתוחים למיניהם והשתלות בישראל ובחו"ל – כולל בחירת בית חולים, מנתח ומימון שלל הוצאות היקפיות לניתוח עצמו.

  • ביטוח תרופות שמחוץ לסל התרופות הממלכתי

רוב חברות הביטוח המובילות מעניקות מעטפת ביטוחית רחבה מאוד כהגנה על הילד במקרה רפואי חמור כגון: השתלות וניתוחים מיוחדים בחו"ל בעלות מאוד כדאית ומשתלמת למשפחה. לצערנו במציאות הקיימת ועל פי נותנים מצטברים מעמותת "אדי" בעולם נפטרים מידי שנה בממוצע 17% – 15% מהחולים בזמן המתנה להשתלת איברים, בד בבד בישראל המספרים גבוהים יותר במיוחד בקרב ילדים, זאת מפני שבישראל אין מספיק מודעות וגם כפי שאנו רואים חדשות לבקרים למשפחות בישראל לא בהכרח יש מספיק כסף לחפש תורם בחו"ל עקב המצב הכלכלי ובעיקר בתקופה הקשה הזו והם נאלצים לצאת למבצע התרמה .

לסיכום

ביטוח בריאות לילדים הוא חשוב ביותר, ישנה משמעות קריטית לתהליך החיתום, כי לרוב ילדים בריאים ולכן חברות הביטוח לא יוכלו להחריג פרקים בביטוחי הבריאות או לחלופין לתת תוספות חיתומיות ,הפוליסה האחידה מאפשרת למרבית הכיסויים כיסוי בעלות קבועה עד גיל ,ישנם פרקים מלאים הניתנים לרכישה במיוחד עבור הילדים כגון ריפוי בעיסוק ,קלינאי תקשורת ,רכיבה טיפולית ועוד.

לצירוף והתאמת כיסוי המותאם אישית לילדיכם יש ללחוץ על כפתור צור קשר באתר או לחלופין ליצור עמנו קשר טלפונית למספר 03-6395656 או לשלוח לנו אימייל לכתובת office@kedem-ins.co.il ואנו נדאג לצרפכם.


מידע והתכנים באתר אינם מהווים חוות דעת רפואית או תחליף רפואי להתייעצות עם רופא. כל חומר רפואי המופיע באתר זה הינו אינפורמטיבי בלבד ואין לראות בו בדרך כלשהי יעוץ רפואי ו/או המלצה לטיפול ו/או תחליף לטיפול. השרותים והמידע באתר זה הנם כלליים ולא ניתן להתאימם באופן פרטני לצרכיו של כל אדם ואדם והם כפופים לתנאי הפוליסות של חברות הביטוח , יתרה מכך על כל צורך קבלת טיפול רפואי ו/או יעוץ אישי יש לפנות לרופא.

155 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page