top of page

הכנו במיוחד עבורך מאמרים במגוון רחב של נושאים מעניינים וחשובים מהעולם שלנו.

אם משהו לא מובן או שנשארו לך שאלות- אנחנו במרחק שיחת טלפון אחת.

הבלוג שלנו - תוכן, מידע ומאמרים

ביטוח בימי קורונה

עודכן: 17 בספט׳ 2020

מאת וולוך בנימין


מבוטחים יקרים,

מגפת הקורונה צפויה לתת צריבה תודעתית עמוקה למין האנושי. היא תשנה את הכלכלה ואת המאפיינים הבסיסיים בתרבות שלנו, אילו עוד שינויים יגיעו? להלן כיווני חשיבה ספקולטיביים, להערכתנו הם בעלי הסתברות גבוהה למדי להתממשות.

לשם כך החלטנו לעשות מעיין מורה נבוכים אשר ייתן לכם מידע כיצד יושפע עולם הביטוח בתקופה זו

ומה לדעתנו הדרך הנכונה לנהוג בתקופה זו.

נתחיל בהמלצות הראשיות שלנו


המלצות לביטוח בריאות וביטוח חיים בעקבות משבר הקורונה

1. זה הזמן לעשות בדיקה הוליסטית ומקיפה דרכנו לכלל מוצרי הביטוח הקיימים לכם ולבני משפחתכם, ולשם כך העמדנו את כל האמצעים הטכנולוגיים המתקדמים העומדים לרשותנו, בסיום הבדיקה נקבל תמונת מצב עדכנית על כל כיסוי ונעשה עבורכם בירור מלא על התנאים בכל פוליסה, מה היא מכסה ומה לא נכלל בתוכה.

2. במידה וממצאי הבדיקה יעידו על כיסוי ביטוחי חסר, נמליץ על הוספת הכיסויים החסרים, כמו כן, נבדוק שכל הילדים מופיעים בפוליסות.

3. במידה ונראה כי ברשותכם ביטוח קיים ממשפחת ביטוחי הבריאות או החיים ההמלצה החד משמעית שלנו היא אל תבטלו אותם!! במיוחד בתקופת הקורונה, בה בריאותכם ובריאות משפחתכם עלולה להיפגע אתם עשויים להזדקק לביטוח. אם המצב הכלכלי מקשה עליכם לשלם את פרמיית הביטוח בקשו מסוכני הביטוח שלנו לעשות התאמות לביטוחים הקיימים, אנו מבטיחים שנעשה כל מה שעומד ברשותנו על מנת להתאים את הכיסויים הנבחרים לתקציבכם.

4. חשוב שתדעו, אם ברשותכם ביטוח רפואי פרטי ו/או ביטוח למחלות קשות, הם עשויים לספק לכם הגנה גם מפני הקורונה והשלכותיה. חשוב לדעת כי בביטוחי מחלות קשות ישנה רשימה סגורה של מחלות שהוגדרה מראש בכריתת החוזה מול החברה המבטחת, קורונה לא נמצאת ברשימות הללו, אך בהחלט ייתכן כי סיבוך של מחלת הקורונה יגרום למחלה קשה אחרת שהינה קיימת ברשימת המחלות ועליה קיים כיסוי ביטוחי, לכן קיימת חשיבות גדולה לשמר את הכיסויים האלה במיוחד עכשיו, ואף קיימת חשיבות גדולה בבחירת סוכן הביטוח המטפל בכם, הידע והמקצועיות שלו בבואו לטפל בתביעה.


חשיבות הצטרפות לביטוח בתקופה זו

מדוע אנחנו מוצאים לנכון לעודד הצטרפות מיידית לביטוחי חיים ובריאות כבר עכשיו ?

על פי כל הנתונים העומדים לרשותנו, קורונה וירוס הוא בעל מנגנון מדבק מאד, מקדם ההדבקה (R) כעת עומד בישראל על המספרים הבאים : 1.2, 1.1, 1.25 – ככל ולא יימצא חיסון בזמן הקרוב סביר להניח שרובנו נדבק או נהיה נשאים של הנגיף בשלב כזה או אחר. לקוח שרוצה להצטרף לביטוח בריאות / חיים מחויב למלא הצהרת בריאות כנה ואמיתית ולעבור הליך של חיתום רפואי (שימו לב בזמן תביעה הצהרת הבריאות נבדקת אל מול התיק הרפואי של הלקוח לכן קיימת חשיבות רבה למענה אמיתי). לקוח שירצה להצטרף והינו חולה / נשא של הנגיף יאלץ לענות בכנות על שאלות הקשורות באשפוזים, מחלות זיהומיות ועוד ישנן אפילו חברות שהכניסו בהצהרת הבריאות שאלה ספציפית על הדבקות / נשאיות קורונה. במצב שכזה הלקוח יהיה מחויב לפרט כמובן על הדבקות בנגיף, וחברת הביטוח תחריג בפוליסה כל מה שקשור לקורונה והשלכותיה ואף יכולה שלא לקבל את הלקוח לביטוח.

לכן קיימת חשיבות רבה להצטרף לביטוח בריאות / חיים כבר עכשיו.

במיוחד בשבילכם – כיסוי חדש מחברות הביטוח הנותן מענה לאבחונים רפואיים און ליין

כאמור בריאות לקוחותינו והמענה שלנו בזמן תביעה נמצא בראש מעיינינו ובעל חשיבות עליונה עבורנו. אנחנו מודעים לצורך באבחון רפואי און ליין במיוחד בימים אלה, בגלל החשש הגדול של כולנו להגיע למרכזים הרפואיים. אף פורסמו לא מעט מקרים לאחרונה בהם אנשים הסובלים מבעיות רפואיות שחששו להגיע למרכז הרפואי או לבית החולים להיבדק ומצבם הדרדר.

לפיכך חלק מחברות הביטוח כבר ביצעו אדפטציה לכיסויים הביטוחים וביצעו הרחבות שניתן להוסיף לפוליסת הבריאות אשר כוללות בתוכן בין היתר יעוץ רפואי אונליין, חלקן מציעות את הכיסוי בהנחה משמעותית ואפילו בחינם למספר חודשים .

להלן דוגמאות לשירות שמציעות חברות הביטוח המרכזיות -

אבחנה אונליין במגדל ביטוח בריאות

לחברת מגדל קיימת הרחבה לביטוח בשם "ייעוץ רפואי אונליין" שתשווק מחדש בימים אלה. בזכות משבר הקורונה רשות שוק ההון אישרה למגדל למכור את ההרחבה הזו גם כביטוח עצמאי ולא רק כהרחבה (כלומר גם אם אין לך ביטוח בריאות במגדל תוכל לרכוש את הכיסוי הזה לך או לילדיך). הכיסוי ניתן ללא תקופת אכשרה וללא הצהרת בריאות, וכולל התייעצות עם רופא משפחה, רופא ילדים, ואף התייעצות עם רופא מומחה מ-28 תחומי מומחיות!! הכיסוי יינתן בהשתתפות עצמית והתור יקבע תוך 3 ימים.

אבחנה אונליין בהראל ביטוח בריאות

חברת הביטוח הראל מספקת כתב שירות "רפואה אישית אונליין" אותו יכולים לרכוש מבוטחי הראל בביטוח בריאות או בביטוח תאונות אישיות בהראל. השירות ניתן על ידי ספק חיצוני, נכון לכתיבת שורות אלה מדובר בחברת "ביקור רופא" השירות כולל מענה של רופא משפחה או ילדים תוך 30 דקות מרגע הפניה ומענה רופא מומחה במספר רב של תחומים תוך 24 שעות מרגע הפניה, לרבות מתן מרשמים אונליין. זוהי הרחבה ותיקה שקיימת בהראל ביטוח בריאות. כהטבה הראל נותנים את הכיסוי הזה בחינם ל-3 חודשים ראושנים

שירות רופא מומחה דיגיטלי בהכשרה חברה לביטוח

חברת הביטוח הכשרה מציעה התייעצות עם רופאים בכירים אשר בהכשרתם משמשים כפרופסורים לרפואה ו/או מנהל מחלקה / סגן מנהל מחלקה ו/או מנהל יחידה / סגן מנהל יחידה, בבתי חולים בישראל ,השירות ניתן במגוון רחב של נושאים כגון אנדוקרינולוגיה, אלרגולוגיה, אונקולוגיה, אורתופדיה, אורולוגיה, א.א.ג, גנטיקה רפואית, גריאטריה, גניקולוגיה, גסטרואנטרולוגיה, המטולוגיה, ילדים, כירורגית לב, כירורגית חזה, כירורגיה כללית, נוירוכירורגיה, נוירולוגיה, נפרולוגיה, עיניים, פסיכיאטרית בוגרים, פסיכיאטרית ילדים, , קרדיולוגיה, ראומטולוגיה, ריאות, רדיולוגיה, רפואה זיהומית, רפואת כאב רפואת עור ומין, החברה מתחייבת לתיאום תוך יום עסקים אחד, ממועד קבלת מסמכים רפואיים מהמבוטח, ושיחת הייעוץ תתבצע עד חמישה ימי עסקים ממועד זה ,שיחות הייעוץ הן ללא תיקרה או הגבלה כלשהי יינתנו לאחר תקופת אכשרה ובעלות השתתפות עצמית בלבד של 120 ₪ לייעוץ .

אבחנה אונליין בהפניקס ביטוח בריאות

חברת הביטוח הפניקס מספקת הרחבת ביטוח בריאות במסגרת כתב שירות "רופא מומחה בקליק". השירות מאפשר שיחת וידאו עם רופא משפחה, רופא ילדים ורופאים מומחים מתחומים שונים. הייעוץ כולל סיכום רפואי, מרשמים והפניות. שיחה עם רופא משפחה וילדים הינו תוך 90 דקות ואינו דורש תקופת המתנה או השתתפות עצמית. ייעוץ מומחה יקבע תוך 5 ימים ודורש תקופת המתנה של 30 יום והשתתפות עצמית. השירות ניתן בדף הראשי של אתר הפניקס למבוטחי ביטוח בריאות הפניקס שרכשו את ההרחבה. לוחצים על כפתור "איתור מומחה בקליק". אין הטבות מיוחדות למצטרפים בימים אלה.

שימו לב כי בחלק מביטוחי הבריאות קיים כיסוי נוסף של ביקור רופא בבית המבוטח ולכן מומלץ להתייעץ איתנו ולבדוק בטרם עריכת כל שינוי בפוליסות שלכם.

בפוסט הבא נדון בנושא שעולה בשיחות עמכם והיא - האם בעקבות משבר הקורונה צפויה עלייה במחירי ביטוח בריאות וביטוח חיים.

בברכת בריאות איתנה

אשכול קדם


המידע והתכנים באתר אינם מהווים חוות דעת רפואית או תחליף רפואי להתייעצות עם רופא. כל חומר רפואי המופיע באתר זה הינו אינפורמטיבי בלבד ואין לראות בו בדרך כלשהי יעוץ רפואי ו/או המלצה לטיפול ו/או תחליף לטיפול. השרותים והמידע באתר זה הנם כלליים ולא ניתן להתאימם באופן פרטני לצרכיו של כל אדם ואדם והם כפופים לתנאי הפוליסות של חברות הביטוח , יתרה מכך על כל צורך קבלת טיפול רפואי ו/או יעוץ אישי יש לפנות לרופא.


108 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page