top of page

הכנו במיוחד עבורך מאמרים במגוון רחב של נושאים מעניינים וחשובים מהעולם שלנו.

אם משהו לא מובן או שנשארו לך שאלות- אנחנו במרחק שיחת טלפון אחת.

הבלוג שלנו - תוכן, מידע ומאמרים

איך לבחור רופא מנתח

עודכן: 17 בספט׳ 2020

מאת וולוך בנימין

‏יום רביעי 19 אוגוסט 2020




כלקוחות אשכול קדם תמיד מגיע לכם יותר !

עם המעבר לפוליסה החדשה החל מחודש יוני 2016 ,רשאים המבוטחים בפוליסה זו לבחור רופא מנתח מתווך רשימת מנתחים בהסדר בלבד ,ראוי לציין כי לכל חברת ביטוח רשימת מנתחים שונה היא מתעדכנת לעיתים קרובות ואנו מבטיחים לעדכן אותה מיידית (ראו טבלה מטה) ואף להוסיף חוות דעת אותנטיות מפי המבוטחים שלנו אודות איכות הטיפול .

אך מעבר לזה ,כיצד עלינו לבחור בפועל רופא מנתח לפניכם מספר המלצות מתוך ניסיון של למעלה מ 25 שנה שעושים את ההבדל ,אמרנו לכם שמגיע לכם יותר...

אז הרופא שלך אמר לך כמה מהמילים הכי מפחידות שאתה יכול לשמוע: "אתה זקוק לניתוח."

ניתוח חירום

אם את/ה זקוק לניתוח חירום, כמו ניתוח לכריתת הרחם או הליך לאחר תאונה, בדרך כלל אין לך ברירה רבה בעניין. סביר להניח שתבצע את זה בבית החולים בו הלכת לחדר המיון,

ניתוח אלקטיבי

אבל אם נאמר לך שאתה צריך הליך פחות מדחוף - משהו כמו החלפת מפרק, או ניתוח להסרת סרטן - למעשה יש לך לא מעט אפשרות לבחור לאן אתה הולך. בחירה זו יכולה לעשות הבדל גדול לבריאותך.

השלב הראשון והחשוב ביותר הוא להבין אם הניתוח הוא למעשה מה שאתה צריך?

לעתים, ניתוח הוא הפתרון הטוב ביותר לבעיה הרפואית שלך. אם יש לך כאבים חוזרים ונשנים מאבני מרה, למשל, כמעט תמיד אתה צריך להוריד את כיס המרה שלך - ובדרך כלל לא בטוח לנסות להתמודד עם זה ללא ניתוח. אבל יש המון בעיות רפואיות שלא נפתרות בקלות באמצעות ניתוח, כמו כאבי גב או כתף. זה יכול להיות מתסכל, ותצטרך לקבל החלטה אישית אם היתרונות של ההליך באמת עולים על הסיכונים.

אתה תמיד מוזמן להתייעץ עם צוות המומחים שלנו ,ובמידה וישנו כיסוי למחליפי ניתוח בארץ ובחו"ל נשמח לעדכן אותך על כל טכנולוגיה שיכולה לסייע לך והיא איננה פולשנית.

השלב השני חוות דעת שנייה

גם אם ההמלצה לניתוח נראית הגיונית, כמעט תמיד אנו מעודדים את מבוטחינו לקבל חוות דעת שנייה. זה יכול לעזור לך להיות מטופל מושכל יותר. אנו מציעים לקבל חוות דעת שנייה מרופא שעובד בקבוצה או במערכת בית חולים אחרת מהמנתח שכבר ראית, מכיוון שיש כמה הוכחות לכך שרופאים העובדים באותו ביה"ח הם בעלי דפוסי פעולה דומים.

אזהרת קורונה

במיוחד בימים אלו אנו עושים ככל שניתן על מנת לתת למבוטחים שלנו שירות מצוין עם כמה שפחות חשיפה ולכן מעתה קבלת חוות דעת שנייה עשויה לא לדרוש נסיעה. מומחים כירורגיים רבים יבצעו פניות טלפוניות או וידאו צ'ט עבורכם לחוות דעת נוספת.

השלב השלישי הוא ראיינו מנתחים קבעו פגישות עם רופאים שונים וראיינו אותם.

שאלו את הרופאים כמה ניתוחים הם מבצעים מדי חודש, ומה תחומי ההתמחות הספציפיים שלהם. לדוגמה , במידה ומדובר בניתוח לסרטן הלבלב, אנו מציעים לכם לשאול אם הם משתמשים בטכניקות זעיר פולשניות זה בא לידי ביטוי כאשר החתך קטן יותר וזמן ההחלמה בדרך כלל קצר יותר. ישנם ניתוחים שבהם גישות אלה אינן מתאימות, אך אם הן צריכות להיות, המנתח שלך אמור לדעת עליהן. זה תמיד סימן טוב שהוא נשאר מעודכן עם טכנולוגיה חדשה. כמו כן, שאלו כמה זמן המנתח שלכם מצפה שתהיה זמן ההחלמה ועל כל סיבוך אפשרי מהניתוח. זה יכול להיות מסובך לחזות מה בדיוק יתרחש לאחר הניתוח, אך באופן כללי, חפשו מנתחים העובדים עם פיזיותרפיסטים ואחיות כדי לקדם אותכם ולעבור מהר ככל האפשר לאחר הניתוח. ישנן עדויות לכך שפעילות גופנית ואכילת ארוחות זמן קצר לאחר הליך עשויות להאיץ את החלמתכם.

אנו עומדים לשירותכם בכל עת ובמיוחד ברגעים הללו ,

לשם כך בחרתם אותנו !


המידע והתכנים באתר אינם מהווים חוות דעת רפואית או תחליף רפואי להתייעצות עם רופא. כל חומר רפואי המופיע באתר זה הינו אינפורמטיבי בלבד ואין לראות בו בדרך כלשהי יעוץ רפואי ו/או המלצה לטיפול ו/או תחליף לטיפול. השרותים והמידע באתר זה הנם כלליים ולא ניתן להתאימם באופן פרטני לצרכיו של כל אדם ואדם והם כפופים לתנאי הפוליסות של חברות הביטוח , יתרה מכך על כל צורך קבלת טיפול רפואי ו/או יעוץ אישי יש לפנות לרופא.

203 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page