top of page

הכנו במיוחד עבורך מאמרים במגוון רחב של נושאים מעניינים וחשובים מהעולם שלנו.

אם משהו לא מובן או שנשארו לך שאלות- אנחנו במרחק שיחת טלפון אחת.

הבלוג שלנו - תוכן, מידע ומאמרים

האם הרפואה האלטרנטיבית מרפאה קורונה?

עודכן: 17 בספט׳ 2020

מאת וולוך בנימין

‏9 אוגוסט, 2020



מבוטחים יקרים, אנו נמצאים בזמן שבו מספר רב של חברות בעולם מנסות להוביל את המירוץ לפיתוח חיסון יעיל לנגיף הקורונה, במהלך החודש ,הגיעו חדשות מעודדות מצידה של חברת "מודרנה" שהכריזה שחיסון שפיתחה , עורר תגובה חיסונית חזקה בקרב כל 45 המשתתפים בניסוי. החומר עורר את הנוגדנים הנדרשים לפי ההערכה המקובלת כיום לפיתוח החיסון. התוצאות פורסמו בעיתון הרפואי "The New England Journal of Medicine"

בד- בבד, אוניברסיטת אוקספורד בשיתוף עם חברת "אסטרה-זניקה" החברה הבריטית שבדית, הכריזה על תוצאות הניסוי המשולב לבטיחות ויעילות של החיסון שלה נגד הנגיף (שלבים 1 ו-2). בניסוי השתתפו 1,077 מתנדבים, כמחציתם בקבוצת ביקורת. לא נצפו תופעות לוואי חריגות למעט חום, כאבי ראש וצמרמורות אצל חלק מהמשתתפים. מרבית מקבלי החיסון הראו תגובה חיסונית משמעותית, והנוגדנים שנאספו מדמם נטרלו בהצלחה את הנגיף במבחנה.


אם כך הם פני הדברים, מגפת הקורונה תהפוך במהלך החודשים הקרובים ממגפה שכילתה אוכלוסיות שלמות בעולם והיוותה ועודנה מהווה גורם למשבר כלכלי חסר תקדים למחלה קלה דמוית שפעת .

במהלך השבוע האחרון, דעכה השמחה הרבה שהייתה סביב מציאת החיסון עם הודעתו של ד"ר אנתוני פאוצ'י, היועץ הבכיר לבית הלבן בענייני קורונה,אשר העריך כי הסיכוי לפיתוח חיסון יעיל במיוחד נגד המחלה, שמספק הגנה של 98% לפחות, הוא נמוך ביותר.

אם כך מהו הפתרון?

במהלך החודשים האחרונים מצטברות יותר ויותר עדויות המעידות כי טיפול באמצעות רפואה אלטרנטיבית הביא לשיפור חסר תקדים בתסמיני המחלה, רוב העדויות מגיעות מבייג'ינג אשר דגלה ברפואה הסינית המסורתית (TCM) כדרך לטפל במחלה. מסמך ממשלתי רשמי של ממשלת סין שפורסם לאחרונה טען כי 92% מהחולים בנגיף Covid-19 במדינה טופלו איתו בדרך כלשהי, TCM היא אחת הצורות הוותיקות בעולם לטיפול רפואי והיא כוללת מגוון טיפולים החל ממרקחות צמחים לדיקור סיני ועד טאי צ'י.

טיפול מסוג זה פופולרי מאוד בסין לאורך הדורות, אם כי מדי פעם מתעוררים ויכוחים עזים ברשת על השימוש בו. שישה תרופות מסורתיות פורסמו כטיפולי בנגיף Covid-19, כאשר השניים מהבולטים הם ליאנהואה קינגוון - המכיל 13 עשבי תיבול כמו מתח פורציאתיה ורדיולה - וג'ינהואה קינגגן - אשר פותחה במהלך התפרצות H1N1 בשנת 2009 והיא עשויה 12 רכיבים הכוללים את הצמחים : יערה ,נענע ,שוש.

תומכי TCM טוענים כי אין כל חסרון בשימוש בהם, אולם מומחים טוענים כי יש צורך בבדיקות מדעיות קפדניות לפני שייחשבו נוסחאות כאלה כבטוחות.

השיטה (TCM), משלבת מגוון שיטות הרפיה אשר מטרתן לעזור בשיפור ההתמודדות והורדת הלחץ שאנו חווים בחיי היומיום ובמיוחד בזמנים הללו וביניהן דמיון מודרך, מדיטציית מיינדפולנס, נשימות, יוגה, צ'י קונג, דגש רב של השיטה מדבר על נקודות הדיקור מוקסה – הידועה בסין כ"הנקודה" שמחזקת את מערכת העיכול ובגלל זה יש לה השפעה על כל הגוף , ביפן משתמשים במוקסה ישירה ויומיומית על הנקודה כדי לרפא מחלות רבות מלבד נגיף הקורונה .


כמבוטחים שלנו ,ניתנת לכם האופציה ליהנות משלל השיטות האלטרנטיביות וממגוון רחב של טיפולים כל זאת ועוד על ידי רכישה של כיסוי רפואה אלטרנטיבית ,אשר מציעות חברות הביטוח השונות ,כיסוי זה מעניק בין 12-20 טיפולים לשנת ביטוח במחירים אטרקטיביים במיוחד .לשירותכם מצורפת טבלה עם רשימת הטיפולים המוצעים בכל חברה וכל שעליכם לעשות הוא לבחור את הכיסוי הנכון לכם ביותר ללחוץ על כפתור צור קשר באתר או לחלופין ליצור עמנו קשר טלפונית למספר 03-6395656 או לשלוח לנו אימייל לכתובת office@kedem-ins.co.il ואנו נדאג לצרפכם.

רשימת כיסויים

המידע והתכנים באתר אינם מהווים חוות דעת רפואית או תחליף רפואי להתייעצות עם רופא. כל חומר רפואי המופיע באתר זה הינו אינפורמטיבי בלבד ואין לראות בו בדרך כלשהי יעוץ רפואי ו/או המלצה לטיפול ו/או תחליף לטיפול. השרותים והמידע באתר זה הנם כלליים ולא ניתן להתאימם באופן פרטני לצרכיו של כל אדם ואדם והם כפופים לתנאי הפוליסות של חברות הביטוח , יתרה מכך על כל צורך קבלת טיפול רפואי ו/או יעוץ אישי יש לפנות לרופא.

101 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page